Skip to content

قومی شناختی کارڈ کو ڈیزائن کرنا

کسی بھی سوشل میڈیا ایپ پر اپنی عمر کو تبدیل کرنے کے لیے اپ کو اپنے قومی شناختی کارڈ کی تصویر تصدیق/ثبوت کے طور پر لگانی پڑتی ہے۔ اگر اپ کی عمر ہی مکمل نہ ہو اور اپ کا شناختی کارڈ نہ بنا ہوا ہو تو پھر اپ کو اپنے لیے ایک شناختی کارڈ ڈیزائن کرنا پڑے گا۔


شناختی کارڈ کو ڈیزائن کرنے کے لیے اپ اپنے موبائل میں گوگل براؤزر کو اوپن کریں۔اور براؤزر سرچ باڈ میں اپ سرچ کریں ائی ڈی کارڈز ڈاٹ پی ڈبلیو (idcards.pw)۔یہاں پر پہلی ویب سائٹ کو اوپن کر لیں۔اس طرح کا انٹرفیس ائے گا جیسا کہ اپ کو تصویر میں نیچے دکھایا گیا ہے۔


اپ اس ویب سائٹ کا ڈیٹا توجہ سے پڑھ لیں۔ یہاں سے اپ نیچے سکرول ڈاؤن کریں تو اپ کو سائٹ انفو اور ائی ڈی کارڈ کریٹڈ کی انفارمیشن بھی مل جائے گی۔ اس کے بعد یہاں پر نیچے اپ کو بنگلہ دیش انڈیا اور پاکستان کے ائی ڈی کا ڈیزائن کرنے کا اپشن ملتا ہے۔ اپ اپنے ملک کے حساب سے اپنا ائی ڈی کارڈ کا ڈیزائن سلیکٹ کر لیں۔


ائی ڈی کارڈ کے لیے ضروری اجزاء

نام

ی

والد کا نام

جنس

قومی شناختی کارڈ نمبر بے فارم کا نمبر استعمال کریں

تاریخ پیدائش

شناختی کارڈ اجرا کی تاریخ

شناختی کارڈ منسوخی کی تاریخ

دستخط

ایک پی این جی تصویر (بیک سائیڈ کیمرے کی سیدھی تصویر صرف تصویر ہو بیک گراؤنڈ میں کچھ بھی نہ ہو)


قومی شناختی کارڈ بنانا


اوپر بتائے گئے تمام اجزاء ضروری ہیں۔ لہذا ان تمام اجزاء کو مکمل کر لیں یہ تمام انفارمیشن اپ کے پاس ہونی چاہیے۔ اپنے ملک کے حساب سے شناختی کارڈ کا ڈیزائن سلیکٹ کرنے کے بعد اپ اپنے یہ تمام اجزاء کو فل اؤٹ کر لیں۔ اس کے بعد اپ کریٹ کارڈ والے اپشن پر کلک کریں۔


تھوڑی سی لوڈنگ کے بعد اپ دیکھیں گے کہ اپ کا کارڈ تیار ہو کر اگیا ہے۔ لیکن میں اپ کو یہ بتانا چاہوں گا کہ یہ کارڈ ابھی تک استعمال کے لیے کارآمد نہیں ہے۔ اس میں ابھی مزید ایڈیٹنگ کرنی ہے جو نہایت ضروری ہے۔


قومی شناختی کارڈ کی ایڈیٹنگ


دوستو اگر اپ اپنے اس شناختی کارڈ کو کسی دوسرے شناختی کارڈ جو کہ اپ کے پاس اصل ہے موازنہ کریں تو اپ کو ایک فرق نظر ائے گا۔ اگر اپ کو نہیں نظر ایا تو میں اپ کو بتا دیتا ہوں اس میں ایک فرق ہے۔


شناختی کارڈ جو اپ کا اس وقت بن کر ایا ہے اس کی اپ لیفٹ سائیڈ پر دیکھیں جسے یہاں نیچے تصویر میں منشن کر کے دکھایا گیا ہے۔تصویر میں دکھائے گئے شناختی کارڈ پر جو تصویر لگی ہے وہ بالکل غلط ہے اپ نے ایسی تصویر نہیں لگائی ۔ اپ نے تصویر کا بیک گراؤنڈ مکمل اچھی طرح سے ریموو کرنا ہے اور اسے کراپ کرنا ہے تاکہ جس میں صرف اپ کا چہرہ صحیح طرح سے نظر ائے۔


اوپر تصویر میں جس حصے کو ہائی لائٹ کیا گیا ہے اپ نے اس حصے میں اپنے اسی تصویر کو جو اپ نے پہلے استعمال کی تھی سرکل گول چکر میں کراپ کرنا ہے۔ گول چکر میں کراپ کرنے کے بعد اپ نے تصویر کی سیچوریشن بڑھا دینی ہے تاکہ تصویر بلیک نظر ائے۔


اب اپ نے کسی فوٹو ایڈیٹنگ ایپ میں جو ائی ڈی کارڈ اپ نے ڈیزائن کیا تھا۔ وہ ڈال لینا ہے اوپر As a layer اب اپ نے یہ پکچر جو کراپ کی ہے سرکل میں وہ پکچر ڈال دینی ہے اور اسے چھوٹا کر کے یہاں پر جو وائیٹ حصہ ہے صرف اس حصے میں اپنی اس تصویر کو رکھنا ہے۔ اور ساتھ میں پانچ گنتی کے نمبر لکھنے ہیں کوئی بھی۔
میں اپ کو اس سے زیادہ کچھ پالیسیز کی وجہ سے نہیں سمجھا سکتا۔ اپ اصل شناختی کارڈ اور اس ڈیزائن شدہ شناختی کارڈ کو دیکھ کر اپ کو فرق مل جائے گا۔ اپ نے اب اس فرق کو دور کرنا ہے وہ اپ نے کسی فوٹو ایڈیٹنگ ایپ میں اس شناختی کارڈ کو ڈال کر دور کرنا لینا ہے۔


اب یہ شناختی کارڈ اپ کے استعمال کے لیے کار امد ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimized by Optimole